خد خبرة

خد خبرة

الجمعة, يوليو 21, 2017
Retail edge program

#متنستناش_الوظيفة شركه Intel الامريكية عامله كورس #ببلاش اسمه Retail edge program الكورس عباره عن 3 مستويات و بيديك شهاده معتمدة عن كل مستوى .. و بتوصلك لحد البيت بالبريد #مجاناً و كمان...
23 Free course and supported by HP testimony

#متسنتناش_الوظيفة .. أخلقها بنفسك ^_^ شركة HP الأمريكية عاملين 23 كورس مجاني و بشهادة معتمدة عن ال Finance ، Marketing ، Operations ، Communication .. الهدف منها انها تأهلك تبدا المشروع...
Customer Service

  أقفل الراوتر و افتحة تانى .. النهاردة بتتريق عليهم و بكرة لما تخلص جامعة و تبقي مستني موقفك من الجيش .. او جضرتك لما تبقي لسة مش لاقية وظيفة .. هتكملوا مسيرة...
elevator speech

باختصار انت معاك 30 ثانية تعرض فيهمـ فكرة لـ شخص أول مرة يعرفك وعرض الفكرة دى هيتلخص فى كامـ سؤال … هتبدأ منين ؟ .. أية النقط المهمة ؟ .. ليه الفكرة دى...
What do you begin your online project?

ازاي تبدأ مشروعك الخاص اونلاين؟ تحدى.. انا عارف؟ وكمان فيه مخاطرة !! بس المهم الفكرة، إنك يبقى عندك فكرة تستاهل إنك تتعب علشانها، وكمان لازم يبقى عندك الأساسيات. علشان كدا اللى بنقدمهولك النهاردة...
marketing plan

  خطة التسويق مش دايما بتكون من ضمن أولويات صاحب أي مشروع جديد ودة خطأ نوعاً ما لإن الخطة دي مهمة ولازم تؤخذ في الإعتبار من البداية. زي ما الخطة التجارية اللي...
Entrepreneurship

سواء تقدر تتحمل تكاليف دراسة ” ادارة اعمال ” فى ال AUC الجامعة الامريكية او لأ ! ^_^ .. و اياً كنت بعيد او قريب من الجامعة الامريكية .. ف انت...
What do you take advantage of the Facebook ads is true !!

ال Facebook عبارة عن #كنز ^_^ و تحديداً لأصحاب المشاريع الصغيرة و ال entrepreneurs و ال student activities .. ( لو ) عرفوا ازاى يستغلوا ال Facebook ads صح !! لأن للآسف...
Your Guide to Becoming a successful business leader

ال Entrepreneurship و ال startups .. و ناس أكتر بتتكلم عن دور المرأة و تمكينها .. ^_^ بس زي ما المثل بيقول كده .. أسأل مجرب و لا تسأل طبيب مش مهم هي...
From Idea to Startup

من مجرد فكرة الى مشروع .. From Idea to Startupياتري كام مرة اندهشت لما بتلاقي Google  فاهمك و عارف انت عاوز اية ؟ ^_^.. مجرد ما تكتب اول جزء تلاقية بيقترح...

Powered by keepvid themefull earn money